O wyprawie
Chamonix – zimowa stolica Alp
- Kwatera w centrum topowego kurortu, zwanego stolicą Alp;
- Perfekcyjne warunki śniegowe, trasy na wysokości od 2000 m n.p.m.;
- Gwarancja śniegu, średnia pokrywa to aż 8m;
- Kosmopolityczna miejscowość z przebogatym życiem nocnym i apres-ski
- 172 km tras, 4 ośrodki z widokiem na najwyższe szczyty Alp
40-50 uczestników
Grupa wiekowa 30-70
PRZELOT SAMOLTEM REJSOWYM (WizzAir z/ do WARSZAWY) W CENIE WYJAZDU
Nie masz z kim jechać na narty?
Jedź z nami do Chamonix, jednego z najbardziej znanych i kultowych ośrodków sportów zimowych oraz stolicy alpejskiego Alpinizmu. Położonego u stóp masywu Mont Blanc.
Dokąd jedziemy?
Miasteczko Chamonix leży w malowniczej dolinie rzeki Arve, między wysokimi pasmami alpejskimi. Od północno-wschodniej strony wznosi się masyw Aguilles Rouges z najwyższym szczytem Le Brevent (2526 m) a naprzeciwko, na południu, masyw Mont Blanc.
Samo miasteczko wciśnięte między te dwa wielkie masywy robi na turystach ogromne wrażenie, wydaje się, że góry są na wyciągnięcie ręki jednocześnie otaczając stacje tak, że nawet słońce przedostaje się tutaj z trudem. Na skutek ciasnego otoczenia wielkimi górami Chamonix przez większą część zimowego dnia jest zacienione co tworzy w tym miasteczku wyjątkowy i niepowtarzalny klimat.
Nie tylko piękne położenie sprawia, że jest to jedna z najbardziej malowniczych górskich miejscowości, gdyż w odróżnieniu od większości popularnych francuskich stacji narciarskich ta zachowała swój alpejski klimat. Francuzi nie popełnili tutaj swojego powszechnego błędu i przy rozbudowie miasta wokół historycznego starego centrum nie postawili betonowych straszydeł jak to zdarzało się w innych dużych francuskich stacjach.
Obszar Grand-Montets, z doskonałym pokryciem śnieżnym i północną ekspozycją, jest mekką miłośników freeride’u i stromych stoków.
Obszary Brévent i Flégère są skąpane w słońcu i oferują możliwość zabawy na nartach z widokiem na dach Europy, u podnóża Aiguilles Rouges. Z Planpraz wyrusz na paralotniowy lot w tandemie. A fani szybkości mogą udać się na tor Chavanne i zarejestrować swój czas!
Dolina Chamonix-Mont-Blanc oferuje pełną gamę stoków, różnorodność i poziomy zaawansowania. Doświadczeni narciarze będą mogli cieszyć się wyjątkowymi wrażeniami w przepięknym otoczeniu. Początkujący i średniozaawansowani mogą doskonalić swoje umiejętności w Le Tourchet, Le Savoy, Les Panards, Les Chosalets, La Vormaine lub La Poya – nisko położonych ośrodkach narciarskich w dolinie.
Samolot: przelot w cenie wyjazdu!
Wylot Warszawa – Turyn 05:40 – 08:10, sobota
Przyjazd do Chamonix w sobotę ok. godz. 13:00 (zależnie od sytuacji na drodze, wcześniej czas wolny po drodze/ zwiedzanie).
Powrót Turyn – Warszawa 08:45 – 10:55, sobota
Transfer bagażu i sprzętu sportowego:
Warszawa w piątek o godz. 17:00, spod PKiN
Miasta po trasie przejazdu busa bagażowego: Łódź, Katowice (dokładne godziny i miejsca odbioru w informacji wyjazdowej)
Program
Plan wyjazdu
Piątek
odbiór bagażu Warszawa/ Łódź/ Katowice
Sobota
Poranny lot do Turynu, transfer autokarowy do Chamonix
Niedziela – piątek
Codzienna dawka atrakcji na stoku i poza nim:
– szkolenie narciarskie w grupach;
– apres ski, wyjścia do klubów, wspólne aktywności w ramach apartamentów (integracja);
– atrakcje dodatkowe takie jak wieczór kuchni francuskiej;
– śnieżne zabawy, zabawy meet & talk.
Sobota
Nocny przejazd na lotnisko (wyjazd ok. godz. 04.00), przyjazd na lotnisko Turyn, wylot o 08:45
Sobota/ niedziela
Odbiór bagażu w Katowicach/ Łodzi/ Warszawie
Szkolenie narciarskie
W cenie wyjazdu oferujemy 4h szkolenia narciarskiego w grupach max. 8 osobowych (kilka poziomów zaawansowania, podział ustalany przez instruktora). Zajęcia odbywają się co drugi dzień dla każdej z grup (2 dni x 2h). Warunkiem udziału w szkoleniu narciarskim jest posiadanie odpowiedniego stroju narciarskiego, kasku oraz ważnego ubezpieczenia SKI.
Uwaga: Nie uczymy jazdy na nartach od podstaw. Szkolenia są przeznaczone dla osób, które potrafią co najmniej sprawnie jeździć pługiem.
Ponadto:
możliwe jazdy doszkalające
videoanaliza z wypunktowaniem niedociągnięć w technice